Jumaat, 16 September 2011

BANK INDIA

Haritu aku keluar duit kat bank~


banyak la gak sebabnya nak bayar hostel... etc... etc...


ok.. ceritanya aku dapat duit yg sangat buruk daripada bank tersebut...


nilainya sama la dengan RM30++ bnyak la tu... cukup makan tuk 3 hari. . .


kendian merata aku cuba gunakan duit tu. . .


memanjang juga la tak laku. . .


so tadi aku kembali ke bank tersebut untuk tukar. . .


pastu dia cakap dia tak boleh tukar. . .


diorunk kata diorunk xde authorise nak tuka. . . .


nak tukar. . . kena tukar kat bank negara India. . .


wahh~ kalo macam tuh nape diorunk bg duit tu kat aku in the 1st place. . .


aku sangat marah. . .


aku cakap. . . "YOU CAN KEEP IT, I DON'T WANT! FUCK YOU!"


aku pun tak tahu nape aku cakap macam tuh. . .


tampak sangat aku  marah . . .


orang kat bank tu panggil aku. . . hey2~ hey you~


aku tak toleh. . . berjalan lalu. . .


Minta maaf Prof. . . peradaban saya tercalar T_T . . .


TAMAT DI SINI

6 ulasan:

  1. hmmm.. bukan rezeki awak.. lain kali jgn mcm ni dgn rezeki Allah k :)

    BalasPadam
  2. lalallaala saiful..siannye dia :((

    BalasPadam
  3. SSY : sori... time tuh sangat marah :D

    BalasPadam
  4. sehahnazri : huhuhu.. kan mesti ko xpernah kena macam nie

    BalasPadam
  5. oby : ahahaha.. lengan dier lagi besar. . .kalah =_="

    BalasPadam