Jumaat, 27 Januari 2012

MASA

haa. . . arini xmo citer bebanyak. . . nak kongsi sikit je. . .








semalam aku bantai nengok citer "IN TIME".. sekali aku baca ntah hape2 la tajuk citer nie..








xpernah dengar pun.. OK.. "dalam masa??" hape tuh??








tp. . .








entah2 aku yg ketinggalan citer. . . aku xpasti a gak. . .








haa gambar citer tuh...








JUSTIN TIMBERLAKE YG BERLAKON



sape minat Justin Timberlake??








bila mana aku start nengok. . . duk perhati. . . duk tenung citer nie lelama. . . aku paham la. . .








masa itu sangat penting. . .








siyesli sangat penting. . .








eh betul la ni sangat penting. . . hadeih. . .








dan citer nie pun menceritakan kepentingan tersebut. . .








pastu-pastu. . .








eh tak reti la aku nak citer pasal citer nie. . .








korang nengok la sendiri. . .








mmg ia fiksyen sikit. . .








ok. . . aku tipu. . . bukan sikit tp banyak...








ia fiksyen banyak. . .








setiap urus niaga menggunakan masa. . .








yg kaya idop lama. . . yg miskin mmg xlama. . .








setiap saat berharga. . . setiap detik dikira. . .








Arghhh~. . . stress plak aku nak ceritakan citer nie. . .








xleyh aku nak rumuskan ia. . . 








Adik-adik jgn guna citer nie buat buku NILAM. . .








xbermaya kalian. . .








xterdaya kalian. . .








eh bnyak plak citer. . . td kata sikit jer. . . =_=








OK2~  fine aku blah la nie. . .








P/s : hargai masa. . . 









TAMAT DI SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan