Jumaat, 27 Julai 2012

PULANG~

Assalamualaikum.. 


hamboi rajin plak owner ni update kebelakangan nie.


haha.. bukan apa.. mood baik..:) . .


ha. .  nak khabarkan. . sy sudah mahu pulang ke Malaysia. . yehoo. . 


satu bulan berpuasa di negara orang. . sayunya. . hanya tuhan yang tahu :) 


over la plak. . .ahahaha satu minggu saja. . . =)


itupun member dah beri salam perantauan kat paper . . .


anyway internal exam 2 pun sudah langsai. . baru semalam. .


oho semalam adalah paper klinikal. . so basically adalah praktikal la :P


ada satu stesen ni berkenaan laboratory :p . . .


aha~ so nak cerita la berkenaan stesen tuk laboratory ini. . .


kami diberi arahan utk mengenalpasti blood group sample. . .


basically senang saja. . . sape ambil aliran sains di Universiti. . .


or aliran biology. . . mesti dah tahu. . .


haha.. yang menjadi gelak ketawanya . . . semalam. . .


bila mana aku da pakai sarung tangan tuk mulakan. . .


hati aku dah cukop kebal dah. . gugup dapat dikawal dah. . kerisauan sudah mula pudar dan hilang. .TAPI kan. .


yg tgn aku ni dah kenapa tak memasal la lak parkinson nya. . . 


menggigil tak sudah. . .


aku punyalah usahakan nak titiskan anti sera dgn blood. . tak masuk2 kat lubang dalam slide. . .


yang technician sebelah aku tu gi bantai gelakkan aku. . kurang ajar. . 


aku usaha penuh padu kot kat situ =) 


dier selamba badak je gelakkan aku... =_=


melimpah- limpah aku punya anti sera ngan blood. . .aku aim xmasuk2 kat lubang =_=


lastly. . . hape aku buat. . . aku amek tangan satu lagi aku pegang tangan kanan aku. . .


ha~ puas hati aku . . . Tapi. . . 


tangan kiri aku tu plak la aii ikot parkinson sama. . .


udah aku menggigil-gigil kat situ.. belom cakap aku nak angkat slide tuh. . . punyalah susah hai kalo tgn da menggigil. . . lol. . . apapun itu kenangan yg lucu. . .


p/S : lagi better dari member aku gi bubuh anti sera sama kat tiap lubang slide. . lol. . .semua biru. . .=)

ha... inilah anti sera~  




nak buat lebih kurang ginilah =)


TAMAT DI SINI

2 ulasan: